even if the lust is more than enough, i would never doubt, i want it all

jag har på senaste tiden gått och blivit något så otroligt intresserad av inredning och design, jag håller just nu på med att göra en egen liten inrednings-tidning. det är ett intresse som har växt mer och mer genom min tid då jag inte bott hos mina föräldrar. jag bor nu öst på stan i umeå, i en liten etta. lägenheten är i stortsett bara vit, men det är något jag gillar.
det jag har fastnat för är ... vitt, vitt, vitt. mycket vitt, allt ska vara vitt. den lite lantliga, vita, gammeldagsa/moderna/mysiga stilen. hemtrevligt. inte för stelt. sen gillar jag när det är välding cleant, inte massa onödiga grejer här och var. vita rosor, spets, gröna växter, mycket tyger, silver, skinn, stora ljus.



bilderna är tagna från www.styleroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0